IMG_47941-1024x683

אוטו קרוואן למכירה

אוטוקרוואן – מגורים אלטרנטיביים

יוקר המחייה בישראל דוחק אנשים רבים לחפש אופציות אלטרנטיביות למחייה ומגורים. אחת האופציות שתפסו תאוצה בשנים האחרונות היא מגורים ב-רכב קרוואן הקרוי גם אוטו קרוואן. מהם הסוגים הקיימים, איך תבחרו אחד שיתאים לצרכים שלכם והיכן תוכלו למצוא אוטוקראוון בישראל? כל התשובות במאמר הבא.

קרוואן, אוטו, או בכלל רכב קראוון

אוטוקרוואן הוא למעשה שילוב של רכב ממונע וקרוואן למגורים. הוא כולל את כל תנאי המחייה הנדרשים לצורך קיום בסיסי ומעבר לו. כיום, ניתן למצוא דגמי רכב קרוואן למכירה מפוארים ומשוכללים הכוללים: אזור שינה מפנק, מטבח מאובזר, סלון הכולל ספות ישיבה ואזור אוכל, מקלחת ומערכת מולטימדיה ובידור מתקדמות. קניית אוטוקראוון תפתח בפניכם שלל אפשרויות ותסלול דרך חיים חדשה.

יתרונות המגורים ב –קראוון אוטו

המסורת של מגורים בקרוואן החלה בארצות אירופה והתפשטה לארצות בהם ישנם מרחבים גדולים ואזורים רבים לטייל בהם, דוגמת ארצות הברית או אוסטרליה. אך גם המגורים באוטוקראוון בישראל מגלמים שלל יתרונות מהם קשה להתעלם:

  • חיסכון כספי – המגורים בקרוואן אומנם אינם בחינם, אך הם כוללים עלויות מחייה פחותות. אין שכר דירה, אין תשלום לחברת החשמל או ארנונה. מה גם, שהמגורים בקרוואן צנועים ומינימליסטים מטבעם מה שמוביל לחיסכון כספי נוסף.
  • חופש – סעיף החופש מתכתב עם הסעיף הקודם שכן גם חופש כללי כלול תחת הגרת החופש המושלם. המגורים בקרוואן הם הדבר הכי קרוב לחופש שניתן להשיג בישראל, חיים ספונטניים ונטולי דאגות.
  • קהילה – בארץ ישנה קהילה מפותחת של אנשים שהעבירו את חייהם לאוטוקרוואן. אם תרכשו אחד, גם אתם תזכו להיכנס לאחת הקהילות החמות והתומכות בישראל ותזכו בחברים לכל החיים. כך גם לא תהיו לבד אף פעם בדרכים או בעצירות הביניים.

אילו סוגים קיימים בישראל?

בכבישי הארץ ניתן לראות שני סוגים עיקריים של קרוואנים ממונעים למגורים:

  • אוטוקרוואן – כלי רכב אחד שהוא למעשה שילוב של אוטו וקרוואן, זהו רכב ייעודי שעל גביו הרכיבו את חלל המגורים. האוטוקרוואנים נפוצים בעיקר באירופה, אך בישראל הם יחסית נדירים.
  • קרוואן נגרר – קרוואנים בעלי בסיס גלגלים נייד, הם מתחברים לרכב גורר וכך ניתן לשנע אותם ממקום למקום. הקרוואן הנגרר מאפשר אופציות מגוונות יותר כמו ניתוק הרכב הגורר והשארת הקרוואן במקום, אך הנהיגה בו מצריכה רישיון רלוונטי ומעט כישורי גרירה.

אלו הם שני הסוגים העיקריים המיוצרים על ידי חברות מורשות, ישנם סוגים נוספים של כלי רכב למגורים כמו משאיות ואוטובוסים אשר נעשה בהם הסבה עצמית למגורים.

איך תמצאו את האוטוקרוואן המושלם?

על מנת למצוא קרוואן רכב למכירה אשר יענה על הצרכים שלכם, אנו ממליצים להתחשב בפרמטרים הבאים שיסיעו לכם לדייק את הבחירה:

  • מספר נפשות –ישנם גדלים רבים של קרוואנים המתאימים למספר נפשות שונה. חשבו כמה נפשות צפויות להתגורר בקרוואן ועל פי זה חפשו את הקרוואן בגודל המתאים לכם.
  • רמת אבזור – כיום, ישנם קרוואנים ברמת אבזור גבוהה ביותר וישנם קרוואנים בעלי רמת אבזור צנועה יחסית. הבינו מה אתם מחפשים וצמצמו את האפשרויות על פי זה.
  • תקציב – אולי הפרמטר החשוב מכל, בטרם אתם מתחילים בחיפושים אחר האוטוקרוואן שלכם, חשבו והחליטו על מסגרת התקציב אותו תרצו להשקיע. חיפוש קרוואן בידיעה מה היא מסגרת התקציב תסייעה לכם לצמצם אופציות ולמצוא את מבוקשכם במהרה.

ניסנבוים– יבוא אוטוקראוון

חברת "האחים ניסנבוים" הוקמה בשנת 1981,ומאז עוסקת בתחום הקרוואנים והנגררים בישראל. אצלנו תמצאו אוטו קרוואן למכירה בייבוא בלעדי של החברות המובילות בשוק העולמי. לפרטים נוספים תוכלו לשוטט באתר האינטרנט או ליצור קשר בעזרת מספר הטלפון: 04-6708259.

Facebook
Twitter
LinkedIn

קראוונים

חברתנו היא החברה הראשונה והוותיקה ביותר בישראל בתחום הייבוא המסחרי של קראוונים נגררים.

נגררים

חברתנו עוסקת ביבוא נגררים מאלומיניום ופח מגולוון ובמשקל עצמי נמוך ומגוון גדול של דגמים

ציוד חקלאי

KRONE & AMAZONE

חנות קמפינג

חברתנו מייבאת מגוון רחב של אבזור וחלקי חילוף לקראוונים נגררים.