sstbminiIMG_430532379 (1)

קרוואן לסוסים

קרוואן לסוסים – המדריך המלא לרכישה מוצלחת

אם בבעלותכם סוס ונדרשתם לנייד אותו ממקום למקום בטח אתם מכירים את שוק הקרוואנים לסוסים, אך האם אתם יודעים היכן למצוא את הקרוואן הנגרר הטוב ביותר עבור הסוס שלכם? במאמר הבא נציג את הקרוואנים לסוסים של המשווקים על ידי חברת "ניסנבוים" ונביא לכם את המדריך המלא לרכישה נכונה.

מהו קרוואן סוסים

קרוואן לסוסים הוא נגרר אשר על גבו הורכב חלל בו ניתן למקם את הסוס בזמן נסיעה. ניוד סוסים הוא דבר נפוץ שכן פעמים רבות בעליהם מתחרים עימם בתחרויות ברחבי הארץ, יוצאים לטיוליי סוסים בנקודות מרוחקות או פשוט צריכים לשנע את הסוס מנקודה אחת לאחרת. הקרוואן מאפשר ניוד בטוח של החיה הגדולה מבלי לגרום לה נזק ומבלי לגרום לה לתחושת אי נעימות כלשהי.

מה חשוב שיכלול הקרוואן?

על מנת שהקרוואן ישרת את מטרתו בצורה נאמנה יש לוודא כי הוא כולל מספר של תכונות ומאפיינים חשובים:

  • גודל – חשוב כי הקרוואן יהיה מרווח, אך לא מרווח מידי על מנת שהסוס לא יקבל זעזועים במשך הנסיעה. ישנם קרוואנים המיועדים לסוס אחד, לשני סוסים ואף ליותר. כמובן כי ככל שכמות הסוסים הייעודית של הקרוואן תעלה, כך גם חלל הקרוואן יהיה גדול ומרווח יותר.
  • נוחות שימוש –יש לחשוב על נוחות השימוש שלכם וכמובן על נוחות השימוש של הסוס עצמו. עבורכם השימוש צריך להיות קל ופשוט ועבור הסוס הקרוואן חייב להוות מקום מבטחים, אחרת הוא עשוי לסרב להיכנס אליו או לנוע בחוסר נוחות בזמן הנסיעה מה שעשוי לגורם לתזוזת יתר של הקרוואן.
  • בטיחות – סעיף הבטיחות הוא הסעיף החשוב ביותר עליו יש להקפיד. ראשית, יש לוודא כי אתם רוכשים קרוואן של חברה מוכרת אשר נבנה על ידי מומחים בצורה מקצועית. שנית יש לוודא כי פנים הקרוואן בטוח עבור הסוס, וכי הוא כולל דיפוני גומי צידיים, הפרדת ראש ואת כל הפיצ'רים שתפקידם לשמור על בריאות הסוס בזמן הנסיעה.

קרוואן לסוסים של ניסנבוים

אצלנו תוכלו למצוא שני דגמים מובחרים של קרוואנים לסוסים:

  • BALIOR
  • ZAPHIR

שני הדגמים הם ברמת הגימור הגבוה ביותר והם נוצרו תוך מחשבה על בטיחות הסוס בזמן נסיעה ועל נוחות שימוש מרבית ויעילה.

חברת האחים ניסנבוים

החברה שלנו מתמחה בתחום הקרוואנים והנגררים עוד משנת 1981. בנוסף למכירת קרוואנים אנו מספקים שירותי הלחמות והתקנות של ציוד נלווה. נשמך לעמוד לרשותכם לכל בקשה ושאלה, לפרטים נוספים תוכלו ליצור קשר בעזרת מספר הטלפון: 04-6708259.

Facebook
Twitter
LinkedIn

קראוונים

חברתנו היא החברה הראשונה והוותיקה ביותר בישראל בתחום הייבוא המסחרי של קראוונים נגררים.

נגררים

חברתנו עוסקת ביבוא נגררים מאלומיניום ופח מגולוון ובמשקל עצמי נמוך ומגוון גדול של דגמים

ציוד חקלאי

KRONE & AMAZONE

חנות קמפינג

חברתנו מייבאת מגוון רחב של אבזור וחלקי חילוף לקראוונים נגררים.