sstbminigolf-gti44489

התקנת וו גרירה לרכב פרטי

אודות הוספת וו גרירה לרכב

הוספת וו גרירה לרכב נדרשת כאשר מעוניינים להוביל נגררים למקומות שונים, בין אם לצרכים פרטיים או עסקיים. חברת אחים ניסנבוים בע"מ מחזיקה מוסך ביבניאל בו מבצעים התקנות של ווי גרירה. חברתנו פועלת בהצלחה כבר 38 שנים בתחום הייבוא והשיווק של נגררים לרכב והתקנת ווי גרירה עבורם, וכן בקרוואנים מסוגים ודגמים שונים והתקנה של ווי גרירה גם עבורם. ביכולתנו להתקין ווים עבור כל סוגי הרכבים הפרטיים והמסחריים ולכל מטרה, בין אם מדובר בנגרר פתוח או סגור, בוו גרירה קבוע, נשלף או תפוח, בנגרר האמור להוביל כלים ממונעים, ועוד.


כאשר תפנו אל המוסך שלנו ביבניאל נשמח לייעץ לכם ולספק מענה לכל שאלה הקשורה אל הוספת וו גרירה לרכב פרטי או מסחרי. אחת השאלות הנפוצות בהן אנו נתקלים מצד לקוחות שמתקינים וו בפעם הראשונה, היא אילו ווי גרירה קיימים בשוק. אנו מסבירים להם כי קיימים שלושה סוגים בסיסיים. הראשון שנקרא תפוח מיועד לנגררים במשקלים הקטנים ביותר, עד משקל מקסימלי של 750 קילוגרם, איתו אפשר לגרור למשל ציוד עבודה, אבל לא ניתן לגרור קרוואן או לחלץ רכב שנתקע בשטח. הסוג השני נקרא וו גרירה קבוע שכשמו כן הוא בולט באופן קבוע בחלקו האחורי של הרכב ומתאים למשקלים גבוהים יותר. הסוג השלישי הוא וו הגרירה המתפרק או הנשלף אותו ניתן להסיט ולפרק למי שאינו עושה שימוש קבוע, וכך מתקבל פתרון נוח יותר מבחינה אסתטית ומבחינת חנייה במקומות צפופים – למי שהדבר חשוב.

אמינות ובטיחות מעל הכל

לווי גרירה יש תפקיד פונקציונאלי ובטיחותי חשוב מאין כמותו, בין אם מדובר בייעוד פרטי או מסחרי. הוו צריך לחבר את רכבכם לנגרר ולעשות זאת בצורה יעילה, ללא חשש לנזקים לרכב שלכם או חלילה להתפרקות (יש לציין כי את הברגים של וו הגרירה ברכבכם עליכם לחזק בכל אלף קילומטר נסיעה). על כן, אנו מתקינים ווי גרירה המיוצרים בתיאום מלא עבורכם ובהתאם לדרישות של יצרנית הרב שלכם. בתוך כך, אנו מקפידים כמובן על כל התקנים הרלוונטיים על מנת שלא ייגרם נזק לרכבכם, לפי תקנות משרד התעבורה, ועם ווי גרירה בעלי אישור מהטכניון ו/או ממכון התקנים הישראלי. לסיום, עלינו להדגיש את חשיבות ההתקנה אצל גורם מקצועי, מנוסה ובעל רישיון ממשרד התעבורה להתקנת ווי גרירה. התקנה בנקודות שאינן נכונות ושלא בהתאם להוראות של יצרן הרכב שלכם, עלולה בהחלט להוביל לנזקים חמורים ובלתי הפיכים.

לפרטים נוספים על הוספת וו גרירה לרכב ועזרה מקצועית פנו אלינו בטלפון 04-6708877.

קראוונים

חברתנו היא החברה הראשונה והוותיקה ביותר בישראל בתחום הייבוא המסחרי של קראוונים נגררים.

נגררים

חברתנו עוסקת ביבוא נגררים מאלומיניום ופח מגולוון ובמשקל עצמי נמוך ומגוון גדול של דגמים

ציוד חקלאי

KRONE & AMAZONE

חנות קמפינג

חברתנו מייבאת מגוון רחב של אבזור וחלקי חילוף לקראוונים נגררים.