PREMIO 460

קרוואנים למכירה מחירים

כמה עולה קרוואן נגרר

רבים מהישראלים גילו את הקרוואן ושינו את חייהם. קרוואנים מפוארים ומפנקים, עם ציוד יוקרתי וחדשני, המתאימים ליחידים ולזוגות עם או בלי ילדים. ההנאה מושלמת ואחרי שתנסו, לא תרצו לחזור הביתה. יש המעוניינים לרכוש קרוואן כדי לעבור לגור בו ולשנות את דפוס החיים שלהם מהקצה אל הקצה. במקום לצאת אל הטבע פעם בתקופה, הם פשוט עוברים אליו באופן קבוע. ויש כאלו אשר אוהבים מאוד לטייל ומעוניינים להשתדרג מבחינת ההתארגנות לוגיסטית. אורזים את מה שצריך לטיול, מחברים את הקרוואן לרכב ויוצאים לדרך. הכול כבר בפנים. כמה עולה קרוואן, אילו דגמים יש ואיך בוחרים, הכול במאמר שלפניכם.

מחיר קרוואן נגרר

מחיר קרוואן נגרר – מחיר. המחירים של קרוואנים משתנים בהתאם לדגמים, הגודל והאבזור הפנימי בקרוואן. קרוואן נגרר הוא משהו שנמצא כבר הרבה שנים בארצות הברית ובאירופה. משפחות מגלות את היתרונות שלו ונהנות מהאפשרות לטייל במרחבים הגדולים והרבים בארצות הללו. בחו"ל זו תרבות שלמה ורבת שנים וגם בארץ היא "תפסה", והביקוש לקרוואנים נגררים בתקופת החופשות הולך ועולה.

מחיר קרוואן חדש תלוי גם בצרכים השונים של כל אחד ולכמה אנשים הקרוואן מיועד. קרוואן מאפשר נסיעות ארוכות ואם עייפים עוצרים במקום כלשהו, נחים בקרוואן וממשיכים בנסיעה. בעיקרן ניתן לחנות כמעט בכל מקום, שפת הים, חורשה או ליד נחל.
קרוואן נגרר מחיר כולל גם את האבזור המפנק שיש בו. קרוואנים למכירה מחירים יכולים להיות בין 100,000 ל-160,000 ₪ ויותר והם מיועדים לארבעה-חמישה אנשים ונגררים על ידי רכב פרטי. יש בקרוואן כזה מיטה זוגית או פינת ישיבה הנפתחת למיטה זוגית או מיטת טריפל לשלושה מקומות.

כאשר משווים כמה עולה קרוואן נגרר לחדר בבית מלון או בצימר תראו שקרוואן זו עסקה חלומית ומשתלמת. מחיר של קרוואן מחזיר את עצמו מהר מאוד, כבר אחרי כמה חופשות.

מה כולל המחיר של קרוואן נייד

במחיר של 100,000 ₪ תוכלו לקבל קרוואן נגרר המתאים לארבעה אנשים עם מיטה זוגית קבועה, אשר במקומה אפשר גם לבחור בפינת ישיבה הנפתחת למיטה זוגית ומיטת קומתיים. יש בקרוואן מזגן, מים חמים על גז, שלושה חלונות נפתחים ועוד חלון נפתח בגג, תאי אחסון פונקציונאליים ביותר, גם מתחת למיטות וגלגל רזרבי.

לשירותים ולמקלחת יש מיכל מים של 120 ליטר, מקלחון עם וילון, רצפה וחלון בגג לאוורור. בשירותים הכימיים יש ידית הדחה וכיור. המקרר שבמטבח הוא בעל קיבולת של 80 ליטר אך אפשר להגדילו גם ל-140 ליטר, לפי הצורך. וכן כיור מנירוסטה וכיריים עם שלוש להבות. מערכת החשמל של הקרוואן עובדת על 220 ואט עם תאורת לד של 12 ואט.

ותמיד אפשר להוסיף כל מה שחפצים בו. תוספות שיהפכו את הקרוואן למשודרג ומפנק עוד יותר.
כמה עולה קרוואן נגרר – לבחירה הקרוואן המתאים לך ביותר

הקרוואן מאפשר ניידות ממקום למקום ואפשר לגרור אותו באמצעות רכב, לאן שרוצים. הוא מאובזר ומרוהט ומהווה פתרון יעיל למגורי קבע ולחופשות מזדמנות. הקרוואן מחולק לאזורי שינה, אוכל, שירותים ומקלחת וסלון. הכול כדי שממש אפשר יהיה להרגיש בבית.

כשמחפשים קרוואן נייד, דבר ראשון יש להגדיר מה הגודל הרצוי, הנקבע על פי מספר האנשים שאמורים לשהות בו. בנוסף, כדאי לבדוק מה הרכב הפרטי שלכם מסוגל לגרור כי לא כל רכב מתאים לכל קרוואן. ובסופו של דבר להתוודע לסוגי המותגים הקיימים, איזו אחריות מקבלים ומה עם חלקי חילוף.

טיול משפחתי בחיק הטבע, חופשה זוגית רומנטית, לאן שתרצו להגיע, איפה שתרצו לחנות, כשיש לכם קרוואן מאובזר ומפנק, הטיול הופך לחוויה נוחה ונעימה ומיוחדת.

לא צריך לתכנן את לוחות הזמנים, להיות תלויים בשעות של ארוחות, אתם עצמאיים, בוחרים איפה ומתי לסעוד את נפשכם, איזה נוף אתם רוצים שישקיף לכם מהחלון, ואיפה לטייל. תראו את הארץ היפה על כל נופיה וגווניה ובסוף כל יום תיכנסו לקרוואן ותרגישו כמו בבית שלכם.

מעוניינים לשדרג את הטיול הבא שלכם ולעשות אותו בקרוואן מפנק? פנו אלינו ונשמח לתת לכם את כל הפרטים על סוגי הקרוואנים שאנו מציעים, מחירים, דגמים ומה שאתם זקוקים לו כדי לדעת באיזה קרוואן לבחור. נשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה.

Facebook
Twitter
LinkedIn

קראוונים

חברתנו היא החברה הראשונה והוותיקה ביותר בישראל בתחום הייבוא המסחרי של קראוונים נגררים.

נגררים

חברתנו עוסקת ביבוא נגררים מאלומיניום ופח מגולוון ובמשקל עצמי נמוך ומגוון גדול של דגמים

ציוד חקלאי

KRONE & AMAZONE

חנות קמפינג

חברתנו מייבאת מגוון רחב של אבזור וחלקי חילוף לקראוונים נגררים.