IMG_5077-1024x683

מכירת נגררים

מכירת נגררים – כל מה שאתם צריכים לדעת

נגרר הוא כלי נוח, יעיל ובעל מגוון שימושים, אך קנייה של נגרר לא איכותי עשוי להוות מפגע בטיחותי חמור עבורכם ועבור הסובבים אתכם. מה חשוב לוודא לפני רכישה של נגרר והיכן הכי טוב לרכוש אחד? כל התשובות בשורות הבאות.

סוגי הנגררים

נגרר הוא למעשה עגלה אותה ניתן לרתום לרכב בעזרת וו גרירה ייעודי. כיום, ישנו מגוון רחב של נגררים לשימושים שונים. בין היתר תוכלו לרכוש: נגררים פתוחים, נגררים סגורים, נגררי קירור, נגררים להובלת כלים ממונעים, קרונות סוסים ועוד. רכישת סוג הנגרר צריכה להתאים לצורך האישי שלכם.

דברים שחשוב לוודא לפני הרכישה

על מנת שלא לקנות נגרר שאינו בטוח לשימוש או שאינו עונה על הצורך שלכם, תוכלו להשתמש בדגשים הבאים כאשר אתם מחפשים אחר הנגרר:

  • בהתאם לצורך –כאמור, בשוק ישנם שלל נגררים, נסו להבין מהו בדיוק הצורך שלכם ומה יהיה סוג הנגרר שיענה עליו בצורה הטובה ביותר.
  • בטיחות שימוש – בטיחות השימוש בנגרר היא החשובה מכולן, כאשר אתם בוחנים את הנגרר וודאו כי הוא יוצר על ידי חברה מוכרת ומקצועית, כי יש לו את כל הרישיונות הרלוונטיים וכי כל המערכות שלו פועלות בצורה תקנית. בקנייה של נגרר יד שנייה יש לנקוט בזהירות יתר ולוודא כי הנגרר טופל כראוי וכי הוא תקין מבחינה מכאנית וחשמלית.
  • רמת גימור גבוהה –ישנם נגררים המיוצרים על ידי חברות ישראליות ונגררים המיוצרים על ידי חברות זרות ומיובאים לארץ. בהתאם לכך, קיימות מספר של רמות גימור שונות בהן תוכלו לרכוש את הנגרר שלכם. וודאו כי רמת הגימור מתאימה לכם וקחו בחשבון כי רמת גימור גבוה עשויה להבטיח כי הנגרר יהיה עמיד וישמש אתכם נאמנה לפרק זמן ארוך יותר.

האחים ניסנבוים– מכירת נגררים

אצלנו בחברת ניסנבוים תמצאו מגוון רחב של נגררים – סגורים ופתוחים. אנו מתמחים בשיווק של נגררים וקרוואנים, כך שכל מוצרי החברה נמכרים ברמת גימור גבוה, באיכות ייצור חסרת פשרות ותחת כל המגבלות ורישיונות הרלוונטיים.

מסורת של שירות

החברה הוקמה בשנת 1981, כך שהיא הוותיקה ביותר בתחום הנגררים בישראל. במרוצת השנים סיפקנו נגררים וקרוואנים לאלפי לקוחות מרוצים וצברנו ידע וניסיון רב אותו אנו שמחים לתרגם לשירות טוב יותר עבורכם. אנו מזמינים אתכם להצטרף לציבור הלקוחות שלנו וליהנות משירות מעטפת חסר פשרות ומוצרים מנצחים. לפרטים נוספים תוכלו ליצור קשר דרך מספר הטלפון: 04-6708259.

Facebook
Twitter
LinkedIn

קראוונים

חברתנו היא החברה הראשונה והוותיקה ביותר בישראל בתחום הייבוא המסחרי של קראוונים נגררים.

נגררים

חברתנו עוסקת ביבוא נגררים מאלומיניום ופח מגולוון ובמשקל עצמי נמוך ומגוון גדול של דגמים

ציוד חקלאי

KRONE & AMAZONE

חנות קמפינג

חברתנו מייבאת מגוון רחב של אבזור וחלקי חילוף לקראוונים נגררים.