content_buerstner_premio

רכב קרוואן למכירה

רכב קרוואן – עולם ומלואו של אפשרויות

תרבות הקרוואנים מוכרת ומפותחת מאוד במדינות רבות בעולם המערבי, כגון ארה"ב, אוסטרליה, גרמניה, שווייץ, צרפת, ספרד ועוד. לאורך השנים חדרה התרבות הזו גם לישראל וכיום ניתן לראות את הכלים האלו במקומות רבים, החל בחופי הכנרת, הים התיכון ואילת, ועד לחצרות של בתים פרטיים ברחבי הארץ. אם גם אתם שוקלים להצטרף למגמה חשוב שתדעו כי רכב קרוואן פותח בפניכם עולם שלם של אפשרויות.

קרוואן מכירה

להיות בטבע – להרגיש בבית

אם אתם מחפשים רכב קרוואן למכירה סביר להניח שאתם חובבי טבע וקמפינג (למרות שקרוואן יכול לשמש למטרות נוספות). ואולם, לא כול חובבי הטבע מעוניינים או מסוגלים בכל התנאים הסטנדרטיים של שק שינה, אוהל, בישול בחוץ על גזיה או מדורה וכן הלאה. למעשה, יש כאלו שעבורם התנאים הבסיסיים אינם נעימים ומספקים, ולכן הם נרתעים משהייה בטבע עם חברים ומשפחה. במקרים אלו, קרוואן שתקנו מאיתנו פותח את האפשרות להנאה שלמה משהייה בטבע, בין אם בחופשה, בסוף השבוע או בחג. מדובר ברכב נגרר הכולל אבזור כמו מיטות, מטבחון עם מקרר וכיריים, פינת ישיבה וכדומה, אשר נותן לכם ביטחון מלא ונוחות גם בחיק הטבע.

כך למשל, אתם יכולים לבלות חופשה מול הים התיכון עם הנופים המרהיבים והמים הצלולים, ומתי שרוצים להיכנס אל תוך הבית הנייד שלכם. למשל, אפשר להיכנס אליו וליהנות ממיזוג אוויר מצוין כאשר הטמפרטורות בצהריים גבוהות מדי, או כשרוצים לגונן על הילדים ועל עצמכם מהשמש. אפשר להיכנס אליו כשרוצים להכין ארוחה טובה מבלי להתמודד עם בעיות של רוח, לכלוך וכדומה. אפשר להיכנס אליו לעת ערב ולזכות בשנת לילה מצוינת שתעניק לכם את האנרגיות הדרושות לבילוי למחרת, בלי להתהפך מצד לצד באוהל ולהתמודד עם אבנים, חרקים ומפגעים אחרים.

חשוב לציין כי עקב העלייה בכמות הקרוואנים ובדרך הבילוי הזאת בישראל, משקיעים הגורמים הרלוונטיים מאמצים בפיתוח אזורים ייעודיים לכלים הללו. לכן, ניתן למצוא כיום אזורים מיוחדים לעניין מול חופי ים תיכון, מול הכינרת, מול הים האדום, ברמת הגולן ואזור הצפון ובעוד מגוון מקומות. חלק מהמקומות הינם לגמרי בחינם ואילו אחרים מופעלים על ידי גורמים פרטיים, המספקים שירותים נוספים לאורחים. זוהי גם הזדמנות לפגוש אנשים שממש כמוכם אוהבים את הבילוי בקרוואן בטבע, וליצור קשרי ידידות ואווירה מיוחדת.

כאמור, רכב קרוואן מיועד לא רק לבילוי בטבע ואפשר להשתמש בו למטרות נוספות. כך למשל, בימים שבהם הרכב אינו נמצא בשטח, אם יש לכם חצר מתאימה לכך תוכלו להשתמש בו כיחידת נוספת לילדים, כחלל עבודה ופנאי של ההורים, ואפילו למטרות השכרה.

לפרטים נוספים על רכב קרוואן למכירה וקבלת עזרה מקצועית פנו אלינו בטלפון 04-6708877

Facebook
Twitter
LinkedIn

קראוונים

חברתנו היא החברה הראשונה והוותיקה ביותר בישראל בתחום הייבוא המסחרי של קראוונים נגררים.

נגררים

חברתנו עוסקת ביבוא נגררים מאלומיניום ופח מגולוון ובמשקל עצמי נמוך ומגוון גדול של דגמים

ציוד חקלאי

KRONE & AMAZONE

חנות קמפינג

חברתנו מייבאת מגוון רחב של אבזור וחלקי חילוף לקראוונים נגררים.