sstbminitoyota-corolla74165

וו גרירה לרכב

וו גרירה לרכב – כל מה שאתם צריכים לדעת

וו גרירה לאוטו הוא תוספת חיונית אשר מאפשר רתימה של נגררים שונים. התקנה של הוו דורשת מקצועיות וניסיון על מנת לעשות זאת בצורה בטיחותית ושאינה פוגעת ברכב. אצלנו ב-"ניסנבוים" תוכלו להתקין וו לרכב בצורה מיטבית ללא גרימת נזק לרכב ועל ידי מתקין מורשה ומנוסה.

למה להתקין וו גרירה

התקנה טובה ובטוחה של וו גרירה מאפשרת חיבור של נגררים שונים כמו עגלות או קרוואנים ניידים. ההתקנה מאפשרת לאוטו שלכם לשמש כרכב גורר ונותנת לכם חופש פעולה ומגוון אפשרויות שקודם היו חסומות בפניכם.

האם ניתן להתקין וו על כל רכב?

מבחינה טכנית, ניתן להרכיב וו גרירה על אחוריו של כל רכב, אך חשוב שלרכב יהיה מנוע חזק דיו על מנת שיוכל למשוך משקל כבד. התקנת הוו כרוכה באישור שינוי מרכב הרכב ועליה להיעשות במוסך בעל רישיון של משרד התחבורה. בנוסף ההתקנה חייבת להתבצע על ידי מתקין מורשה ועדיף כזהשהוא מקצועי ומיומן אשר יבצע עבודת גימור איכותית ללא גרימה של נזק לרכב.

האם יש צורך ברישיון?

נהיגה עם עגלה אינה מצריכה בהחזקת רישיון מיוחד, כל אדם בעל רישיון נהיגה ישראלי בתוקף רשאי לנהוג עם עגלה. אך חשוב לזכור כי נהיגה ברכב אליו רתומה עגלה היא מעט שונה ומצריכה ניסיון. בטרם העלייה לכביש עם עגלה בפעם הראשונה מומלץ לבצע ניסוי כלים קצר בדרך צדדית ולהבין האם אתם מבינים את השלכות העגלה על הרכב שלכם.

התקנת ווי גרירה אצל "האחים ניסנבוים"

התקנה של ווי גרירה היא עסק רציני שאין להקל בו ראש, התקנה לא בטוחה עשויה להוות מפגע בטיחותי, לסכן אתכם ואת שאר נוסעי הרכב. לכן אנו ב-ניסנבוים מבצעים התקנות אך ורק של וויי גרירה מקוריים, במוסך שלנו שהוא בעל אישור של משרד התחבורה להתקנה של ווי גרירה ורק על ידי מתקין מורשה ובעל ניסון עבודה רב שנים בהתקנה. אנו מקפידים כי במהלך ההתקנה לא יעשה שום נזק חיצוני או פנימי לרכב שלכם ובתום ההתקנה אנו מוודאים כי התוצאה היא יציבה ומיטבית.

מומחים בנגררים וקרוואנים

החברה שלנו הוקמה בשנת 1981, ומאז עוסקת בתחום הנגררים והקרוואנים. במרוצת השנים צברנו ניסיון עבודה רב אותו אנו מתרגמים למתן שירות מקצועי ואחראי. בהתקנה של ווי גרירה אנו עושים את העבודה על הצד הטוב ביותר ומזמינים גם אתכם להצטרף לקהל הלקוחות המרוצים שלנו. לפרטים נוספים חייגו: 04-6708259.

קראוונים

חברתנו היא החברה הראשונה והוותיקה ביותר בישראל בתחום הייבוא המסחרי של קראוונים נגררים.

נגררים

חברתנו עוסקת ביבוא נגררים מאלומיניום ופח מגולוון ובמשקל עצמי נמוך ומגוון גדול של דגמים

ציוד חקלאי

KRONE & AMAZONE

חנות קמפינג

חברתנו מייבאת מגוון רחב של אבזור וחלקי חילוף לקראוונים נגררים.