sstbminiskoda-roomster76781

התקנת וו גרירה לרכב פרטי

להפוך את הרכב הפרטי שלכם לבעל יכולת גרירה

מעוניינים לשאת חפצים? צריכים לחבר נגרר סגור לרכב פרטי? זה בהחלט אפשרי וגם בכלל לא מורכב. קראו להלן על דרך הפעולה המומלצת לכם.

יש מקרים שונים בהם אנו כאנשים פרטיים או בעלי תפקידים שונים מוצאים את עצמנו מול צורך לשנע חפצים ממקום למקום. לשם כך ניתן לבצע התקנת וו גרירה לרכב פרטי ובאמצעותו לחבר נגרר לרכב פרטי מחיר. זו אפשרות בטיחותית וזמינה. היא אפשרית כמעט עבור כל בעל רכב. הנגרר עשוי לפתור עבור אנשים רבים את הצורך, ולאפשר להם לגרור את החפצים הרצויים להם בנוחות.

מה צריך דעת לפני?

  • לא כל רכב יכול לגרור נגרר סגור לרכב פרטי. לכן יש לבצע בדיקה מול משרד התחבורה. במערכת הייעודית יש להזין את פרטי הרכב ולקבל את המידע בדבר היכולת או אי היכולת להתקין וו לרכב.
  • הנגרר חייב להתאים בגודלו לגודל של הרכב. מכיוון שמשרד התחבורה מאשר חיבור נגרר בתנאי שהוא אינו חורג ביותר מעשרים ס"מ בצדי הרכב. כמו כן לכל רכב יש משקל מקסימלי אותו הוא מורשה לגרור. גם את הפרטים הללו יש לבדוק מול משרד התחבורה.
  • התקנת וו גרירה לרכב פרטי חשוב לבצע אצל מקצוענים. וזאת כי חשוב מאוד להיות בטוחים שנבחר עבורכם המוצר האיכותי והמומלץ, ושהוא הותקן וחובר לרכב שלכם ביד מקצועית.

בשביל להיות בטוחים שאתם פועלים בצורה נכונה חשוב כי תפנו אל חברה אמינה עבור התקנת וו גרירה לרכב פרטי, שם תכלו לקבל את כל המידע הנדרש לפני קניה של נגרר לרכב פרטי מחיר או נגרר סגור לרכב פרטי. כך תהיה הקניה שלכם מוצלחת והנגרר שרכשתם ישרת אתכם היטב.

גרירת קרוואן עם רכב פרטי

קראוונים

חברתנו היא החברה הראשונה והוותיקה ביותר בישראל בתחום הייבוא המסחרי של קראוונים נגררים.

נגררים

חברתנו עוסקת ביבוא נגררים מאלומיניום ופח מגולוון ובמשקל עצמי נמוך ומגוון גדול של דגמים

ציוד חקלאי

KRONE & AMAZONE

חנות קמפינג

חברתנו מייבאת מגוון רחב של אבזור וחלקי חילוף לקראוונים נגררים.