premioplus_dsc2527

קרוואנים יוקרתיים למכירה

קרוואנים יוקרתיים למכירה מבית טוב

לאורך העשורים האחרונים עלתה בהדרגה איכות ורמת החיים בישראל, ועימה גם תרבות הבילוי והפנאי. קרוואנים הם מהסממנים הבולטים של תרבות זו וכל מי שנוסע על כבישי הארץ, במיוחד בסוף השבוע, יכול לראות קרוואנים נגררים מסוגים שונים הנוסעים מאחורי בעליהם הגאים. אכן, קרוואן הוא סממן לאיכות חיים טובה ואף למעמד, וכמובן שהדבר נכון גם לגבי קרוואנים יוקרתיים.

מדוע בכלל קרוואן?

רבים מהישראלים אוהבים לצאת בסופי השבוע ובחגים לימי בילוי בחיק הטבע, בין אם מדובר באזור הכנרת, אילת, רמת הגולן, אזור ירושלים והמרכז. יחד עם זאת, יש מי שרוצים ליהנות גם בטבע מהפינוק והנוחות של בית, החל במיטה טובה ועד למטבח. קרוואנים נותנים את המענה לסוגיה זו וניתן להשתמש בהם לעוד מגוון צרכים, למשל בתור יחידת דיור נוספת שעומדת בחצר כאשר אינכם נמצאים בטיול. על כן, קרוואן הוא בהחלט קפיצה באיכות החיים ובתרבות הפנאי.

מה זה קרוואן יוקרתי?

קרוואנים יוקרתיים למכירה מוצעים על ידי חברתנו במגוון דגמים, אך חשוב להבין כי לא קרוואן המוצע על ידי חברות העוסקות בתחום הוא באמת יוקרתי. הפרמטר הבסיסי של יוקרה הוא היצרנית של הכלי, וחשוב שהיא תהיה ממדינה בעלת תעשייה אמינה ואיכותית, וכן תרבות בילוי בקרוואנים שהתפתחה לאורך עשורים. לכן, קרוואנים המגיעים ממדינות כמו גרמניה מציגים כבר מהתחלה, ועוד לפני הכניסה לדגמים השונים, רמה גבוהה של איכות, אמינות ותכנון אופטימאלי. שנית, הקרוואנים השונים בשוק מגיעים עם רמות שונות של גימור ואלמנטים, כמו למשל חלון פנורמי, מיטה זוגית מתקפלת למעלה, צלחות דקורטיביות, וכדומה. התוצאה היא כלי מפואר, מפנק ומאובזר היטב שגם נראה יפה מאוד וגם מעניק את שיא הנוחות.

בנוסף לכך, קרוואנים יוקרתיים למכירה הם כאלו שנותנים מענה לצרכים אישיים ומותאמים במדויק עבורכם. לשם כך, תוכלו להוסיף מגוון התקנות ותוספות באמצעות הצוות המקצוע שלנו. בין היתר ניתן להוסיף אוהלים וסוככים, עבודות פרזול, ידיות אחיזה, מרקיזות, שקעים חיצוניים, מערכת סולרית, מערכת הסעה עצמית, מערכת סולרית, מטען מצב אוטומטי, מדרגה נשלפת, מד מים וכדומה.

לפרטים נוספים על קרוואנים יוקרתיים למכירה וקבלת עזרה מקצועית פנו אלינו בטלפון 04-6708877.

קראוונים

חברתנו היא החברה הראשונה והוותיקה ביותר בישראל בתחום הייבוא המסחרי של קראוונים נגררים.

נגררים

חברתנו עוסקת ביבוא נגררים מאלומיניום ופח מגולוון ובמשקל עצמי נמוך ומגוון גדול של דגמים

ציוד חקלאי

KRONE & AMAZONE

חנות קמפינג

חברתנו מייבאת מגוון רחב של אבזור וחלקי חילוף לקראוונים נגררים.