content_buerstner_premio

אוטוקראוון למכירה

שיקולים שונים בבחירת אוטוקראוון

רכישה של אוטוקראוון יש לבצע באופן מושכל ותוך התחשבות במספר פרמטרים. כמו כן, לפני הרכישה חשוב להיוועץ באנשי מקצוע ומביני דבר, על מנת שתצאו עם כלי המעניק תמורה מלאה לכספכם ולצרכים האישיים שלכם. חשוב להבין כי שוק הקראוונים הוא עולם בפני עצמו המציע קשת רחבה מאוד של אפשרויות, החל בדגמים בסיסיים וקטנים יחסית, ועד לדגמי יוקרה עם שיא האבזורים והפינוקים. בנוסף, בכל הקשור אל אוטו קראוון השמיים הם הגבול בכל הקשור לתוספות אישיות שניתן להוסיף לבד או עם אנשי מקצוע המתמחים בתחום.
פרמטרים מרכזיים לרכישה נכונה

להלן מוצגים מספר פרמטרים עיקריים שאותם ראוי לשקול כאשר מחפשים אוטוקראוון למכירה:

  • מסגרת תקציב – מטבע הדברים יש לכם מסגרת תקציב מסוימת שאותה תוכלו להקדיש לנושא. חשוב להבין ולהגדיר בצורה מדויקת מהי מסגרת התקציב האפשרית שכן היא תסייע לכם בסינון האפשרויות הרלוונטיות, וכמו כן תאפשר לכם להבין כמה כסף עומד לרשותכם אם תרצו להוסיף התקנות ואבזורים אישיים משלכם.
  • חדש או משומש – אם תעיינו בלוחות המודעות במדיות השונות בוודאי תוכלו למצוא מודעות של קראוונים מיד שנייה למכירה. מדובר בקרוואנים שלמעשה כבר התגוררו בהם, נסעו בהם בשטח ועל הגבישים, השתמשו באבזורים שלהם, וקשה מאוד לדעת מה באמת עבר עליהם. במידה שמסגרת התקציב שלכם קטנה מדי לרכישת אוטוקראוון חדש, זוהי כנראה האופציה הטובה ביותר והיחידה שעומדת בפניכם. ואולם, אם יש לכם את הכסף בשביל אוטו קראוון זוהי אופציה טובה בהרבה: אתם רוכשים כלי חדש מהניילונים, עם אחריות, תקינות מלאה, איכות גבוהה של אבזורים וגימורים, עמידות לאורך זמן, והתאמה מצוינת לצרכים האישיים שלכם.
  • יצרנית הקראוון – זוהי גם נקודה חשובה. כמו בתחומים רבים אחרים, ישנם מוצרים המגיעים ממדינות שונות לרבות מהמזרח הרחוק, אשר כאשר מדובר בקרוואנים ההבדלים הללו יכולים להיות משמעותיים מאוד. לא מדובר בעוד מכשיר חשמלי שעולה אלפיים שקל אלא בכלי שעולה עשרות ואפילו מאות אלפי שקלים, שצריך לתת לתמורה הולמת להשקעה לאורך שנים רבות. ישנה עדיפות לכלים המיוצרים במדינות שבהן תרבות הקרוואנים מפותחת מאוד מזה שנים רבות, למשל מאירופה, אוסטרליה וארה"ב. אנו מייצגים יצרניות גרמניות מובילות בתחום, אשר הכלים שלהם מציגים תרבות מפותחת ואת כל היתרונות הידועים של התעשייה הגרמנית.
  • ממי לקנות אוטוקראוון למכירה – מאחר שמדובר ברכישה משמעותית ביותר, חשוב לבצעה מגורם אמין לחלוטין ובעל ידע מקצועי רב. חברתנו הפועלת עוד משנת 1981 היא הראשונה והוותיקה בארץ בתחום ייבוא מסחרי של קראוונים נגררים. אנו מייצגים יצרניות מהמובילות באירופה עם מגוון עשיר של כלים המתאימים לכל סוגי הרכב, בעלי אבזור מתאים ומשלים, באיכות גבוהה, עם שירות ללא תחרות, וגם במחירים נוחים.

לפרטים נוספים וקבלת עזרה מקצועית פנו אלינו בטלפון 04-6708877.

Facebook
Twitter
LinkedIn

קראוונים

חברתנו היא החברה הראשונה והוותיקה ביותר בישראל בתחום הייבוא המסחרי של קראוונים נגררים.

נגררים

חברתנו עוסקת ביבוא נגררים מאלומיניום ופח מגולוון ובמשקל עצמי נמוך ומגוון גדול של דגמים

ציוד חקלאי

KRONE & AMAZONE

חנות קמפינג

חברתנו מייבאת מגוון רחב של אבזור וחלקי חילוף לקראוונים נגררים.