HN_1629

נגררים

נגררים לרכב הפכו למאוד פופולאריים בארץ בשנים האחרונות. הם מאוד נפוצים לשימושים שונים כמו הובלת ציוד עבודה, הובלת ציוד לקמפינג, הובלת טרקטורונים ואופנועים לשטחי הטיול, העברות דירה, הובלת רהיטים ועוד. יש לנגררים שימושים שונים וכל אחד משתמש בו לפי הצורך. אבל יש כמה דברים חשובים שצריך לדעת לגבי נגררים.

כושר הגרירה

על-פי התקנות הנוגעות לנגררים יש להתחשב בשלושה גורמים הקשורים לכושר הגרירה של הנגרר: משקל, גובה ומידות הנגרר. לגבי המשקל הגרירה המותר, ברכבים החל מ- 04/2008 אפשר למצוא את כושר הגרירה רשום ברישיון הרכב הגורר, ורק לאחר שהותקן ברכב הגורר וו גרירה.

גם בנושא הרוחב של הנגרר החוק מאפשר לגרור נגרר רחב מהרכב הגורר כל עוד החריגה אינה עולה על 20 ס"מ מכל צד של הרכב.

למי מותר לנהוג ברכב עם נגרר

לפי החוק, כל אדם שיש לו רישיון B יכול לנהוג ברכב אשר מוביל גרר, כל עוד משקל המטען בנגרר אינו עולה על 1,500 ק"ג. הרכב הגורר חייב להיות מאושר ומתאים לגרירה, לפי התקנות של כושר הגרירה. וזכרו שלנגרר אסור להסתיר את מספר הרכב הגורר.

נגרר קטן לרכב פרטי

מכונית פרטית אינה מתאימה להובלת הרבה דברים. היא מוגבלת במקום שיש בה וכשצריכים לשנע ולהעביר  דברים גדולים או רבים, צריך להוסיף נגרר לרכב.

מחברים נגרר קטן לרכב פרטי ומיד מקבלים תוספת מכובדת של נפח ומקום. וכשאין בו יותר צורך, מנתקים אותו בקלות מהרכב שלכם והוא ימתין לכם עד לפעם הבאה. מחיר נגרר קטן לרכב פרטי תלוי בדגם שלו ומומלץ לבדוק עם החברה היצרנית.

הנגרר לרכב פרטי משדרג במידה רבה את הרכב שלכם והוא מאוד שימושי. מה שחשוב הוא לבדוק מספר אלמנטים. מה המטרה לשמה אתם רוכשים את הנגרר, כמה משקל הוא אמור לשאת ומה הדגם המתאים לכם ביותר.

נגרר לבובקט

בובקט נחשב לציוד כבד והנגרר שהוא זקוק לו אמור להיות בהתאם. נגרר לציוד כבד המבצע עבודות עפר מאסיביות כגון בובקט, מכבש או אף כלי רכב צריך להיות כזה המסוגל לשאת עד 3,500 ק"ג.

כדי שיהיה עמיד וחזק המפרט של הנגרר לבובקט ולציוד כבד צריך דורש שהרצפה שלו תהיה עשויה מפח מרוג כדי ליצור חספוס ולמנוע החלקה ובעובי של 3 מ"מ שלא תקרוס מכובד המשקל. כל אחד מהצירים צריך להיות מותאם ל-1,800 ק"ג.

נגרר להובלת רכב גם הוא מיועד למשקל כבד. הנגרר מאפשר לרכב לא לנסוע על הכביש, אם בשל תקלה או בגלל  שצריך להעביר את הרכב ממקום למקום מבלי להניעו.

מחירון נגררים

נגררים לרכב מחירים משתנים בהתאם למידות, לגדלים, לדגמים ולמטרות להן משמש הנגרר. יש הבדל בין נגרר דאבל עם מערכת בלימה, בין נגרר סגור מחיר, נגרר דו סרני באורך 3 מטרים עם דלתות נפתחות, נגרר דלתות צד, נגרר ל-500 ק"ג, נגרר לאופניים ועוד. יש הרבה סוגים והמחירים משתנים מאחד לשני. נגררים מחיר תוכלו למצוא מ-4,600 ₪ ומעלה.

לסיכום, כשאתם זקוקים לנגרר בדקו את מגוון הפרמטרים השונים אשר משפיעים על הבחירה שלכם. ייעוד הנגרר, משקלו והתאמתו לרכב הגורר.

למידע נוסף על נגררים אתם מוזמנים לפנות לחברת אחים ניסנבוים.

תוכלו למצוא אצלנו נגררים איכותיים בדגמים שונים של מיטב החברות היצרניות בעולם. אם יש לכם שאלות, מתלבטים, תרצו להתייעץ, לרשותכם עומד צוות מקצועי, אמין ומנוסה שיוכל להציע לכם מגוון פתרונות והכוונה.

Facebook
Twitter
LinkedIn

קראוונים

חברתנו היא החברה הראשונה והוותיקה ביותר בישראל בתחום הייבוא המסחרי של קראוונים נגררים.

נגררים

חברתנו עוסקת ביבוא נגררים מאלומיניום ופח מגולוון ובמשקל עצמי נמוך ומגוון גדול של דגמים

ציוד חקלאי

KRONE & AMAZONE

חנות קמפינג

חברתנו מייבאת מגוון רחב של אבזור וחלקי חילוף לקראוונים נגררים.