נגררים מיוחדים

עגלת רכב

עגלות לרכב הפרטי – המדריך המלא לבחירת עגלה

עגלה היא כלי עזר נהדר ושימושי, בין אם ביציאה לחופשה, העברת דירה או כל צורך בניוד של ציוד רב וכבד. מבחר העגלות הוא גדול ואנו כאן על מנת לעשות לכם סדר ולסייעה לכם לבחור את העגלה האידיאלית. מה הפרמטרים לבחירת עגלה והיכן תוכלו למצוא עגלות איכותיות ובטיחותיות? התשובות בפנים.
 

שימושים מגוונים

עגלות הן כלי קדום אשר הומצא מיד לאחר המצאת הגלגל, בני האדם חיפשו שימוש לכלי המסתובב וגילו חיבור הגלגלים למשטח עץ מספק יכולות ניוד ועבירות שטרם נראו, כך נולדה העגלה. לאחר מכן רתמו את העגלות לסוסים או לבהמות מסע והשאר היסטוריה. כיום, עגלות רכב ניתנות לחיבור לרכבים בעלי וו גרירה והן משמשות בעיקר להרחבת יכולת הנשיאה של הרכב. חיבור העגלה מתאפשר בעזרת וו גרירה ייעודי אשר מטרתו לוודא כי העגלה תחובר בהתאם ובצורה בטוחה.

האם כל רכב יכול לגרור?

מבחינה טכנית, ניתן להרכיב וו גרירה באחוריו של כל רכב, אך אם תנסו לגרור עגלה בעזרת קיה פיקנטו או פז'ו 107 תגלו כי יכולת הגרירה שלהן עלובות למדי. מה גם שרכב גורר צריך לקבל רישוי מתאים לכך ומומלץ שיהיה בעל מנוע חזק דיו לצורך גרירה יעילה ובעיקר בטוחה. גרירת העגלה עצמה אינה מצריכה ברישיון מיוחד ורישיון רגיל מספיק לצורך כך, אם כי, בטרם העלייה על הכביש עם העגלה בפעם הראשונה, מומלץ לעשות נסיעת מבחן קלה בדרך צדדית על מנת לוודא כי אתם מבינים את השלכות העגלה על תנועת הרכב.

עגלה לרכב פרטי – כיצד לבחור?

בשוק ישנן מגוון רחב של עגלות אשר חלקן מיוצר בארץ וחלקן מיוצר על ידי יצרניות זרות ומיובא לישראל. בחירת העגלה האידיאלית עשויה להיות מעט קשה, לכן על מנת לדייק אותה מומלץ להתחשב בפרמטרים הבאים:

  • גודל –חישבו מה גודל העגלה לה תזדקקו, במרבית ימי השנה העגלה תחכה לכם בחניה לכן יש לקחת זאת בחשבון על מנת שלא תהפוך למטרד. בנוסף יש להתאים את גודל העגלה לגודל הרכב הגורר שברשותכם.
  • בטיחות –בטיחות העגלה היא עניין בו אסור להתפשר. בקנייה של עגלה חדשה לרוב לא תתקלו בבעיה בטיחותית, אך בקניה של עגלה יד שנייה חשוב לשים לב כי העגלה בעלת כל הרישיונות הרלוונטיים ועברה טיפולית כהלכה.
  • תקציב –בטרם אתם מתחילים לחפש אחר עגלה נגררת לרכב הפרטי תחליטו מה יהיה התקציב אותו תרצו להשקיע וכך תוכלו לצמצם אופציות רבות ולהתמקד רק בעגלות רלוונטיות.

האחים ניסנבוים – קרוואנים, נגררים וציוד נלווה

את החברה שלנו הקמנו בשנת 1981, כאשר תחום הקרוואנים והנגררים עוד היה בחיתוליו בארץ. במרוצת השנים צברנו ידע רב בתחום ואנו שמחים לרתום אותו על מנת לסייע ללקוחות שלנו לקבל את השירות הטוב ביותר. לפרטים נוספים ניתן ליצור קשר בעזרת מספר הטלפון: 04-6708259.

Facebook
Twitter
LinkedIn

קראוונים

חברתנו היא החברה הראשונה והוותיקה ביותר בישראל בתחום הייבוא המסחרי של קראוונים נגררים.

נגררים

חברתנו עוסקת ביבוא נגררים מאלומיניום ופח מגולוון ובמשקל עצמי נמוך ומגוון גדול של דגמים

ציוד חקלאי

KRONE & AMAZONE

חנות קמפינג

חברתנו מייבאת מגוון רחב של אבזור וחלקי חילוף לקראוונים נגררים.