IMG_69901-1024x683

נגרר פתוח

נגרר פתוח – יתרונות, חסרונות ושימושים

נגרר פתוח הוא מהנגררים הנפוצים ביותר. ניתן למצוא אותם בשימוש בתעשיות השונות, על ידי גופים שונים וגם על ידי אנשים פרטיים. מהם היתרונות והחסרונות של נגרר פתוח והיכן תוכלו לרכוש נגרר פתוח באיכות הגימור הטובה ביותר? כל התשובות במאמר הבא.

מהו נגרר פתוח?

הנגרר הפתוח שייך לקטגוריית העגלות הנגררות. זוהי למעשה עגלה בעלת גלגלים ויכולת חיבור לוו גרירה תואם. לעגלות הללו שימושים נרחבים ובין היתר הן משמשות להעברה של ציוד רב כמו במקרה של העברת דירה, העברה של ציוד כבר כמו אופנועים, טרקטורונים וכלי עבודה שונים, ולמעשה כל שימוש אשר תוכלו להעלות על דעתכם ופונקציונאליות העגלה תוכל לסייעה במימושו.

יתרונות מול חסרונות

לעגלה הפתוחה יתרונות רבים אך גם חסרונות בהשוואה לעגלה סגורה או מתוחמת.

יתרונות –

  • יכולת העמסה – עגלה פתוחה אינה מתוחמת ולכן אין גבול כמעט לגודל או לצורה של הציוד שניתן להעמיס עליה. כמובן שיש להתחשב במגבלת המשקל אשר ניתן להעמיס על העגלה והמשקל אותו יכול הרכב הגורר למשוך.
  • גודל – עגלה פתוחה היא בעלת נפח קטן וכך היא למעשה תופסת פחות מקום בחנייה.
  • משקל – עגלות פתוחות הן לרוב קלות משקל ולכן ניתן להעמיס עליהן ציוד רב יותר.

חסרונות –

  • העמסה בטוחה –היתרון הגדול ביותר של העגלה הפתוחה מהווה גם את החיסרון הבולט שלה. בשל המבנה הפתוח יש להקפיד על העמסה בטוחה ותקינה ובמהלך הנסיעה ולוודא כי הציוד מאובטח היטב ואינו נוטה ליפול בשום שלב.
  • ציוד מועד לגניבה – חיסרון נוסף הנובע ממבנה העגלה הפתוח הוא היכולת לגנוב ולהרים ממנה ציוד ביתר קלות.

על החסרונות של העגלה הפתוחה ניתן להתגבר בקלות יחסית על ידי העמסה וקשירה הולמת של הציוד ושימת לב מרבית לציוד כאשר העגלה אינה בתנועה.

החשיבות של נגרר איכותי

כאשר אתם רוכשים נגרר, בין אם פתוח או סגור, הקפידו לבצע רכישה טובה ובטוחה. נגרר לא איכותי עשוי לצאת מכלל שימוש במהרה וגרוע מכך, הוא עשוי להוות מפגע בטיחותי של ממש בזמן השימוש. לרוב, בקנייה של נגרר חדש לא תהה בעיית בטיחות, אך ברכישה של נגרר יד שניה יש לשים לב ולנקוט בכל אמצעי הזהירות הנדרשים.

חברת האחים ניסנבוים– מומחים בנגררים

החברה שלנו היא מהוותיקות בארץ בתחום העגלות והנגררים, אצלנו תוכלו למצוא מגוון של דגמי עגלות – פתוחות וסגורות. כל המוצרים הם ברמת הגימור הגבוה ביותר, בעלי כל הרישיונות הרלוונטיים ובטיחותיים לשימוש ללא חשש. לפרטים נוספים ניתן ליצור קשר בעזרת מספר הטלפון: 04-6708259.

Facebook
Twitter
LinkedIn

קראוונים

חברתנו היא החברה הראשונה והוותיקה ביותר בישראל בתחום הייבוא המסחרי של קראוונים נגררים.

נגררים

חברתנו עוסקת ביבוא נגררים מאלומיניום ופח מגולוון ובמשקל עצמי נמוך ומגוון גדול של דגמים

ציוד חקלאי

KRONE & AMAZONE

חנות קמפינג

חברתנו מייבאת מגוון רחב של אבזור וחלקי חילוף לקראוונים נגררים.