IMG_70351-1024x683

יבוא נגרר מחול

נגרר – טיפים לשימוש ואחזקה נכונים

אם ברשותכם רכב עם וו גרירה ויכולת גרירה מתאימות כנראה שיש ברשותכם גם כלי נגרר כלשהו. לצד היתרונות של כלי נגרר, ישנן גם חובות שמטרתן לשמור על בטיחות השימוש בכלי ועל אורך החיים שלו. כיצד יש לנהוג בעגלה נגררת? התשובה במאמר הבא.

קרוואן, עגלה ומה שבניהם

ההגדרה של נגררים היא פשוטה למדי, מדובר בכל כלי אשר כולל יכולות ניוד וניתן לרתום אותו לוו גרירה ולרכב מתאים. לנגררים שימושים רבים ומגוונים בתעשייה, על ידי גופים מוסדיים כמו צה"ל וכדומה, וגם שימושים פרטיים אישיים. הנגררים מהווים פתרון נהדר לניוד של ציוד או כלים כבדים במינימום מאמץ ובנוחות מרבית.

סוגי הנגררים

ישנם סוגים רבים של עגלות וכלים המוגדרים כנגררים, אך בשל מגבלת אורך הכתבה נתמקד בשלושה סוגים מרכזיים:

  • קרוואנים – קרוואן נגרר הוא למעשה חלל מגורים הכולל את כל התנאים הנדרשים לצורכי קיום ואף הרבה מעבר. כיום ישנם קרוואנים מפוארים המאפשרים מחייה בדרכים תחת רמת חיים גבוהה ביותר.
  • עגלות למיניהן – עגלות נגררות נפרשות על פני תחומים רבים, הפשוטה והבסיסית ביותר היא עגלה בעלת תיחום אשר עליה ניתן להעמיס ציוד וכדומה. ישנן עגלות הכוללות ציוד "בילד-אין" ועגלות בעלות מרכב ייעודי ומיוחד.
  • ציוד חקלאי –ישנו ציוד חקלאי רב הניתן לרתימה לאחורי הטרקטור ובכך גם הוא נחשב לנגרר. הציוד החקלאי לרוב יהיה כבד מאוד ולכן מצריך כוח גרירה גדול כמו של טרקטור ממוצע.

כאמור ישנם עוד סוגים רבים של נגררים אשר בהם נעשה שימוש בתעשיות שונות.

שימוש בטוח

נושא הבטיחות בנגררים הוא חשוב ביותר, מאחר ונקודת החיבור מהווה נקודת תורפה והנגרר עצמו עשוי לגרום לנזק משמעותי במקרה של ניתוק או חוסר תפקוד תקין. ישנם מספר כללים עליהם יש לשמור בנוגע לשמירת בטיחות בחיבור נגררים:

  • ווידוא תקינות – לפני כל שימוש בנגרר ורתימה שלו לוו הגרירה יש לוודא כי כל המערכות תקינות מבחינה טכנית ומבחינה חשמלית. אין לעשות שימוש בנגרר שאינו תקין או שתקינותו בספק.
  • טסט שנתי – דרך נוספת לוודא תקינות של נגרר היא הקפדה על ביצוע הטסט השנתי בנוסף להקפדה על טיפולים תקופתיים הכרחיים.
  • שימוש אחראי – השימוש בעגלה מצריך אחריות מרבית, ושמירה עליכם ועל הסביבה. לפני השימוש וודאו כי אתם מבינים כיצד לנהוג נכון ברכב עם עגלה וכי אתם מבינים את השלכות העגלה על תנועת הרכב.

לסיכום, בשימוש בנגררים ועגלות חשוב להפגין אחריות מרבית ושיקול דעת בטרם כל נסיעה.

האחרים ניסנבוים– יבוא נגרר מחול

חברת האחים ניסנבוים הוקמה בשנת 1981 ומאז עוסקת בתחום הנגררים והקרוואנים. אנו מייבאים ומשווקים נגררים מחברות מובילות בעולם לקהל הישראלי ומזמינים גם אתכם להצטרף לציבור הלקוחות המרוצים שלנו. לפרטים נוספים או לשיחת ייעוץ ללא עלות בנוגע לרכישת קרוואנים ונגררים, תוכלו ליצור קשר בעזרתם מספר הטלפון: 04-6708259.

Facebook
Twitter
LinkedIn

קראוונים

חברתנו היא החברה הראשונה והוותיקה ביותר בישראל בתחום הייבוא המסחרי של קראוונים נגררים.

נגררים

חברתנו עוסקת ביבוא נגררים מאלומיניום ופח מגולוון ובמשקל עצמי נמוך ומגוון גדול של דגמים

ציוד חקלאי

KRONE & AMAZONE

חנות קמפינג

חברתנו מייבאת מגוון רחב של אבזור וחלקי חילוף לקראוונים נגררים.