content_buerstner_premio

נגררים למכירה בצפון

נגררים למכירה בצפון – סיפורה של חברת האחים ניסנבוים

חברת האחים ניסנבוים אומנם ממוקמת בצפון הארץ במושב יבניאל, אך היא נחשבת לאחת מחברות הייבוא והשיווק של נגררים וקרוואנים המובילות בארץ. כיצד התחילה החברה את פעילותה, במה היא מתמקדת כיום ומדוע כדאי לכם לרכוש את הקרוואן הבא שלכם דווקא מהם? כל התשובות ועוד, במאמר הבא.

איך הכל התחיל?

החברה הוקמה על ידי האחים לבית משפחת ניסנבוים בשנת 1981. מטרתם היה לפתח את תחום הנגררים והקרוואנים בישראל, תחום אשר היה בחיתוליו בימים אלה. החברה החלה כחברה קטנה העוסקת בשיווק נקודתי של קרוואנים וציוד חקלאי, אך כיום היא כבר נחשבת לאחת החברות המובילות בארץ בתחום כאשר היא מתחזקת שלושה זרועות שיווקת שונות:

  • נגררים – נגררים מאלומיניום ברמת גימור גבוה: נגררים פתוחים, סגורים, נגררי קירור, נגררים להובלת כלים ממונעים, קרונות סוסים ועוד
  • קרוואנים – החברה היא המייצגת הבלעדית בארץ של שתי חברות גרמניות לייצור קרוואנים ואוטוקרוואנים: BURSTNER, HYMER.
  • ציוד חקלאי – ייבוא של כלים חקלאיים: מקצרות, מגובים סביבוניים, מכבשים, קומביינים – של חברת 'KRONE'. ובנוסף: מפזרות דשן, מזרעות שורה, מזרעות שטח, מרססים ועוד – של חברת 'AMAZONE', הגרמנית.

בנוסף לייבוא הציוד החקלאי, הנגררים והקרוואנים אנו מציעים חנות קמפינג מפותחת ומגוונת הכוללת את כל הציוד הנדרש לצורך חופשה מהנה ומפנקת בקרוואן.

ניסיון ומקצוענות מעל הכל

בתחום בו אנו עוסקים של הקרוואנים והנגררים ישנם נוכלים רבים המנצלים את תמימותם של אנשים ואת חוסר ההבנה והידע שלהם. הנוכלים עשויים למכור כלים שאינם ראויים לשימוש, יתפרקו או ייצאו מכלל תפקוד במהרה או אפילו גרוע מכך יהוו סכנה לכם ולסובבים אתכם. לכן, חשוב לנו להדגיש כי במרוצת השנים שירתנו אלפי לקוחות מרוצים וצברנו ניסיו וידע רב אותו אנו מתרגמים ומעבירים אליכם. בין אם במציאת הכלי הנכון עבורכם, בלימוד של טיפים ואחזקה נאותים או בליווי לאורך כל הדרך.

שירות מעטפת

בנוסף לרכישה של קרוואנים, נגררים וציוד חקלאי, אנו מספקים שירותי מעטפת מלאים. בין היתר, אנו מתקינים ווי גרירה ברישיון על ידי מתקין מורשה, ומתקינים אבזור משלים לקרוואנים כמו: מכלי איסוף מים, משאבת מים חיצונית, מרקיזות, מערכת הסעה עצמית, מערכת סולארית ועוד. כל המוצרים הם ברמה הגבוה ביותר וההתקנות נעשות על ידי צוותים מנוסים בקשב רב לצרכים ולדרישות שלכם.

האחים ניסנבוים – נגררים בצפון, מובילים בכל הארץ

החלק החשוב לנו ביותר והגורם המכריע בהפיכה שלנו לחברת הנגררים והקרוואנים המובילה בארץ הוא הקשר עם הלקוחות. עבורנו הלקוח הוא מעל הכל וכל לקוח חדש שנכנס למשפחת ניסנבוים זוכה בשירות ללא פשרות ברמה הגבוה ביותר. אנו גאים לשרת את הקהל הישראלי ושמחים על הזכות לתרום לגידול בקהילת הקרוואנים בארץ, אתם מוזמנים להצטרף לציבור הלקוחות המרוצים שלנו. לפרטים נוספים ניתן ליצור קשר בעזרת מספר הטלפון: 04-6708259.

Facebook
Twitter
LinkedIn

קראוונים

חברתנו היא החברה הראשונה והוותיקה ביותר בישראל בתחום הייבוא המסחרי של קראוונים נגררים.

נגררים

חברתנו עוסקת ביבוא נגררים מאלומיניום ופח מגולוון ובמשקל עצמי נמוך ומגוון גדול של דגמים

ציוד חקלאי

KRONE & AMAZONE

חנות קמפינג

חברתנו מייבאת מגוון רחב של אבזור וחלקי חילוף לקראוונים נגררים.