ERIBA_Nova_Trend_545_Sitzgruppe

לקנות קרוואן בישראל

קרוואן מפואר- קרוואנים מפוארים למגורים

חולמים לגור בקרוואן? אתם יכולים להפוך את החלום למציאות. לא מעט צעירים ומשפחות, זוגות עם ילדים ובלי ילדים מחליטים לעשות את השינוי ולעבור לגור בקרוואן, רוכשים קרוואן מפואר ומוצאים את האופציה של מגורים בקרוואן כאטרקטיבית במיוחד. על היתרונות של מגורים בקרוואן מפואר אתם מוזמנים לקרוא במאמר הבא.

מה זה קרוואן מפואר?

קרוואן מפואר הוא בעצם בית נייד נגרר איתו אפשר להגיע לכל מקום בנוחות מקסימאלית ובתנאים מעולים ולהשתמש בו למגורים. אפשר למקם אותו בחצר הבית ולגור בו, ואפשר לצאת איתו לטיולים ברחבי הארץ.

עם בית קראוון ניתן לטייל לכל מקום, לנוע בדרכים ולישון בנוחות במגוון מקומות. ליהנות ממיטה נוחה ונעימה ליד נחל מפכפך, להירדם בחורשה מוריקה כשברקע נשמע רחש העלים, לקום בבוקר לארוחת בוקר משביעה, מעשה ידיכם, ליד שפת הים ולהתחיל את היום ברוגע ובשלווה. לתכנן את מסלולי הטיול בהתאם לנקודה בה עצרתם או פשוט לשבת וליהנות מהאוויר הצח והנקי.

קרוואנים מפוארים למגורים מאובזרים במקלחת עם מים חמים, במיטות נוחות במיוחד, מקומות אחסון רבים ונוחים, פתרונות הצללה, מיזוג אוויר, מטבח מאובזר לפרטי הפרטים, חימום ורשתות הגנה מחרקים. אם אתם שוקלים לקנות קרוואן בישראל כדאי להכיר כמה דברים כדי שיהפכו את השהייה בקרוואן לנוחה ונעימה יותר. למשל, אביזרים שונים כגון מנגנון נעילה למגירות שלא יפתחו במהלך הנסיעה ועוד מגוון של אביזרים נלווים שהופכים את הקרוואן לקרוואן מפואר.

רוחב הקרוואן – קרוואן מפואר

הרוחב הממוצע של קרוואנים בארץ עומד על 2.3 מטרים. אך ניתן למצוא גם קרוואנים רחבים יותר ברוחב של 2.45 ו-2.5 מטר.

הקרוואנים הרחבים יותר הם גם יקרים יותר משום שהייבוא שלהם מתייקר כי נדרשת להם מכולה בגודל מיוחד. אך כמובן שככל שהקרוואן רחב יותר הוא מפואר יותר. קרוואן מפואר הוא קרוואן רחב שיש בו מקום לאביזרים וניצול החלל בו הוא אופטימאלי. ניצול החלל צריך להיות חכם, עם תכנון מדויק ובלי בזבוז של מקום.

דלתות וחלונות בקרוואן מפואר

מה שעוד הופך קרוואן למפואר הוא סוג הדלת והחלונות. חשוב שהדלת תהיה נוחה לשימוש ותהיה עבה אך לא כבדה מדי. כמו-כן, כדאי שהדלת תהיה ממוקמת בצד ימין כדי שהיציאה מהקרוואן תהיה בטוחה. רצוי שהחלונות יהיו רחבים כדי ליהנות מהנוף בזמן הנסיעה וכמובן כדי לאוורר היטב את החלל של הקרוואן. מומלץ שגם לדלת וגם לחלונות יהיו רשתות נגד יתושים.

מה היתרונות של קרוואן מפואר?

קרוואן מפואר מאפשר לינה נוחה בשטח. ישנים בטבע אך בנוחות, בסביבה נקייה, במיטה מפנקת, עם שירותים ומקלחת. למי שאוהב את הטבע אך פחות אוהב לישון בתנאי שדה, זה הפתרון המושלם.

וכמובן שמדובר בחיסכון כספי משמעותי. אין משכנתא על הראש ותשלומי המים והחשמל הרבה יותר נמוכים. ההשקעה היא חד פעמית והיא מאפשרת פתרון יצירתי לבעיות הדיור הקשות בארץ. ואם אתם יוצאים לחופשה עם הקרוואן, חסכתם לילות יקרים בבתי מלון או בצימרים. חיים בעלות צנועה אך בתוך מקום מפואר ונעים.

שינוי ממקום למקום. ניתן להזיז את הקרוואן לכל מקום ולצאת עם ה"בית" לטיול, לישון כל לילה במקום אחר ולקום כל בוקר מול נופים חדשים. וכל מה שאתם זקוקים לו לבילוי רומנטי או משפחתי מושלם עם ציוד מתאים ואבזור מפנק.

וכשאתם בחופשה עם הקרוואן, תוכלו אתם לקבוע את הקצב. אינכם תלויים בשעות של בית המלון, תוכלו לאכול מתי שתרצו, להחליף את היעד במהירות או להישאר כמה זמן שתרצו בכל מקום. מה שבטוח שלא תצטרכו לפנות עד השעה 12 את הקרוואן.

בקרוואן מפואר תוכלו לארח חברים, לבלות עם המשפחה או עם בן או בת הזוג, הכול בלי אנשים שאינכם מכירים סביבכם, רק אתם, באינטימית עם האנשים שאתם אוהבים. יוצאים לנופש אחר ומרגישים בהבדל.

מחפשים קרוואן מפואר למגורים? רוצים להפוך את החוויה החד פעמית לקבועה ומשתלמת? פנו אלינו ונשמח לתת לכם את כל הפרטים על סוגי הקרוואנים המפוארים שאנו מציעים, מחירים, דגמים וכל מה שאתם זקוקים לו כדי לדעת באיזה קרוואן לבחור. אנו מתמחים בתחום של יבוא קרוואן מגרמניה המעמיד קרוואנים בסטנדרטים גבוהים של איכות. נשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה.

Facebook
Twitter
LinkedIn

קראוונים

חברתנו היא החברה הראשונה והוותיקה ביותר בישראל בתחום הייבוא המסחרי של קראוונים נגררים.

נגררים

חברתנו עוסקת ביבוא נגררים מאלומיניום ופח מגולוון ובמשקל עצמי נמוך ומגוון גדול של דגמים

ציוד חקלאי

KRONE & AMAZONE

חנות קמפינג

חברתנו מייבאת מגוון רחב של אבזור וחלקי חילוף לקראוונים נגררים.