Mask group

קראוונים ניידים למכירה

תרבות הפנאי של טיול בקרוואנים כבר מזמן היא לא רק עניין השכיח רק באירופה, אלא גם בישראל יותר ויותר אנשים, זוגות ומשפחות כבר רוכשים או משכירים קרוואנים ויוצאים לטיול בחיק הטבע. נייד או נגרר, הבית שלכם על גלגלים ואתם יוצאים לדרך.

בית קרוואן למכירה יוצר חוויה  נהדרת המאפשרת לטייל בכל מקום ברמת נוחות מקסימאלית. קיימים סוגים רבים ושונים של קרוואנים מפנקים לכל מטרה ולכל טיול. צריך רק לבחור את זה המתאים לכם ביותר.

אם אתם בצפון, קרוואנים למכירה בצפון יאפשרו לכם לנוע ממקום למקום בנופי הצפון הקסומים, לעצור איפה שתרצו, ליד נחל או בחורשה מוצלת, לנוח, לטייל ולחוות את הטבע המרהיב הכי קרוב שאפשר.

קרוואנים ניידים הם קרוואן לקניה המשמש גם כרכב. עמדת הנהג והקרוואן עצמו הם יחידה אחת. קרוואן נייד על גלגלים למכירה משמש לשינה ולתנועה ממקום למקום. לא צריך להתארגן על בית מלון או צימר, הכול מסודר כבר בפנים.

לזוגות המבקשים להתבודד בטבע, הרחק מעוד אנשים, באווירה אינטימית ורגועה, קרוואן זוגי למכירה הוא פתרון מקסים וכזה שהופך את חוויית הטיול להרבה יותר מיוחדת ואטרקטיבית. 

למכירה קרוואן נגרר

קרוואן נגרר הוא קרוואן המתחבר לרכב. הרכב אליו מתחבר הקרוואן חייב להיות מותאם לכך מבחינת כוח הנשיאה ומבחינת החיבור שיש לו . קרוואן נגרר למכירה הוא בעל נראות מרשימה הן מבפנים והן מבחוץ ואפשר לאבזר אותו איך שרוצים. קרוואן על גלגלים למכירה הוא פתרון נהדר לטיולים למשפחות ולזוגות. כשיש לכם בית קרוואן על גלגלים למכירה אז כל טיול הופך לחוויה כיפית ושונה.

מגיעים ליער, לחורשה או לשפת הים, פותחים שולחן, מכינים אוכל ועושים פיקניק נפלא, וכשעייפים נכנסים למזגן, מתקלחים והולכים לנוח. קרוואן למכירה כל-כך נוח ומזמין. לצאת מהשגרה הלוחצת להיכנס לקרוואן ולנוע בדרכים. ואתם בוחרים לאיזה נוף תקומו בבוקר.

מכירת קרוואנים

כשמבקשים לקנות קרוואן השאלה שעולה היא איך לעשות את הבחירה הנכונה. יש כמה סוגים של קרוואן נייד למכירה ומה שמתאים למישהו אחד לא יתאים לשני. כשמחפשים למכירה קרוואן צריך בראש ובראשונה להגדיר תקציב. אם יש לכם תקציב מוגדר לקרוואן נגרר או קרוואן נייד אפשר לצמצם את תוצאות החיפוש עבור קניית קרוואן בהתאם לנתונים הרצויים.

המחיר של מכירת קרוואנים ניידים משתנה בהתאם לחברה היצרנית שלו ולמספר פרמטרים נוספים כמו איכות המוצרים אשר נמצאים בתוך הקרוואן, הגודל והדגם שלו. כל אלו יקבעו בסופו של דבר את מחיר הקרוואן.

המחיר גם מושפע מסוג הקרוואן. אם מדובר בקרוואן נגרר או נייד. הם שונים במהותם ובסוג החוויה שהם מספקים. עם זאת, המחירים נעים בדרך כלל בין 100,000 ₪ ל160,000 ויותר.

בכל-מקרה, לא משנה איזה קרוואן תקנו, אם אתם אנשים שאוהבים לטייל, השימוש בקרוואן מחזיר את ההשקעה שלו מאוד מהר. מחיר לילה בבית מלון או בצימר מאוד גבוה ולהחזיק קרוואן על תקן של בית מלון נייד זה בהחלט משתלם.

גודל הקרוואן

כדאי לדעת מראש מה מקסימום האנשים שעומדים להשתמש בקרוואן כדי לדעת איזה גודל רצוי. קרוואן קטן נגרר יכול להתאים לאדם אחד או לזוג, אך עבור משפחה עם ילדים כדאי כבר לקנות משהו גדול יותר. למשל, למשפחה יש קרוואנים מפוארים ומאוד נוחים המכילים שישה מקומות לינה.

מה יש בפנים

הקרוואנים מרוהטים ברהיטים בעלי עיצוב מודרני ומכילים פתרונות אחסון חדשניים ומפנקים. הריהוט כמובן מרופד ונוח, יש בו ארונות המאפשרים תלייה של הבגדים ומקומות לנעליים ולכובעים וציוד אישי.

המטבח מאובזר בכל המכשור שאתם רק יכולים לדמיין עליו. כלים ומכשירי חשמל, ארונות מאובזרים, מגרות, כיריים, מקרר גדול ופינת אוכל נוחה. כל שנותר לכם זה לקנות את המצרכים ולהכין את הארוחה הנהדרת עבורכם.

החלל בו נמצאת המיטה הזוגית הוא מרווח ומהודר וכולל גם טלוויזיה ושטיחים רכים ומפנקים. בכל חלל הקרוואן יש תאורת לד רכה ונעימה. השירותים והמקלחת גם הם בסטנדרטים גבוהים של נוחות ואבזור. הכול כדי שתהיה תחושת ביתיות מענגת, עם נוחות מקסימאלית. אבל תזכרו גם לצאת החוצה, ליהנות מהאוויר הפתוח והנקי ומהנופים המקסימים.

לסיכום, הקרוואן הוא בית נופש נגרר  אשר עונה ומספק את כל הפינוקים והצרכים היומיומיים, לאן שלא תיסעו ואיפה שלא תעצרו. קרוואנים איכותיים המציעים מטבח ושירותים, מקלחת, פינות שינה נוחות,  מזגן וטלוויזיה וכל מה שאתם צרכים לחוויית טיול מושלמת ונוחה.

אוהבים לטייל? פנו אלינו ונשמח לייעץ לכם איזה קרוואן כדאי לכם לקנות כדי שהטיול שלכם יהיה מושלם.

Facebook
Twitter
LinkedIn

קראוונים

חברתנו היא החברה הראשונה והוותיקה ביותר בישראל בתחום הייבוא המסחרי של קראוונים נגררים.

נגררים

חברתנו עוסקת ביבוא נגררים מאלומיניום ופח מגולוון ובמשקל עצמי נמוך ומגוון גדול של דגמים

ציוד חקלאי

KRONE & AMAZONE

חנות קמפינג

חברתנו מייבאת מגוון רחב של אבזור וחלקי חילוף לקראוונים נגררים.